۳ پاسخ

میشه
اما خب هر دکتری قبول نمیکنه

حالا چه کاریه خوب دومی هم سزارین بشه. طبیعی که دردش بیشتره

عزیزم فکر کنم باید ۶/۷ سالی از سزارین گذشته باشه که بتونی طبیعی زایمان کنی
تازشم باید بری معاینه که ببینن میتونی طبیعی یا نه
بنظر من وقتی زایمان اول سزارین بودی بعدی هم سزارین باشه چون تو شکمت رو‌ پاره و بخیه میکنی میخوای اون پایین هم پاره و بخیه کنی😅 حداقل سیستم یکیش بهم بریزه نه هر دو

سوال های مرتبط