۱۳ پاسخ

عالیه من استفاده میکنم

من اپتامیل ساده میشم البته کمکی وزن دهیش خوب بوده

اسم شیر خشکه چیه برا من باز نکرد عکسه

من میدم خیلی راضیم از وزن دهی

برا دختر من که وزنی نداده.

گیر میاد نیومد شیرنان ساده بده چنان فرقی ندارن

برای دختر من عالی بود منتهی حساسیت داشت
وزن دهی به ژنتیک بچه ام ربط داره

بنظر منم این خوبه تعریفشو شنیدم

من پسرم میخوره از بدو تولد تا الان ک پنج ماهش وزنش ۶نشده

بس که شیر خشکه خوبیه گیر نمیاد زیاد

به سختی گیر میاد عزیزم.من ده تا داروخونه رفتم نداشتن نان گرفتم

من میدم ب بچم
لپ درآورده😂

این شیر خشک جز بهترین شیر خشک هاست، نزدیک ترین ساختار رو به شیر مادر داره، وزن دهیشم عالیه، فقط خیلی سخت گیر میاد.

سوال های مرتبط