نان 1 میدم
ماهی 1 کیلو
من گیگوزدادم ازاول خیلی خوب بود دخترم خیلی خوب وزن میگرفت
کالری شیرخشکها یک سانن خیلی فرقی نمیکنن
سیمیلاک کامفورت میدم یک کیلو
ببلاک کامفورت میدم ماهی ۱ کیلو و سیصد وزن گرفته
دختر من ببلاک میخوره
من بخ دخترم آپتامیل میدم الان 3 ماه و 18 روزشه 8 کیلو شده
من از همون اول اپتامیل دادم که سخت پیدا میشه وزن دهی معمولی هستش
خوردنییییییی🤤🤤😘😘🧿🧿
نان میدم تا ۳ ماهگی خوب بود الان بی شتها شده
سمیلاک کامفورت میدم ماهی ۱کیلو ۲۰۰ گرم
پسر منک شیشه شیر نمیخوره اصلا😢😢
منکه سوپرامیل میدم اصلا تپل نیست لاغره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.