۱۳ پاسخ

نان 1 میدم
ماهی 1 کیلو

من گیگوزدادم ازاول خیلی خوب بود دخترم خیلی خوب وزن میگرفت

کالری شیرخشکها یک سانن خیلی فرقی نمیکنن

سیمیلاک کامفورت میدم یک کیلو

ببلاک کامفورت میدم ماهی ۱ کیلو و سیصد وزن گرفته

دختر من ببلاک میخوره

من بخ دخترم آپتامیل میدم الان 3 ماه و 18 روزشه 8 کیلو شده

من از همون اول اپتامیل دادم که سخت پیدا میشه وزن دهی معمولی هستش

خوردنییییییی🤤🤤😘😘🧿🧿

نان میدم تا ۳ ماهگی خوب بود الان بی شتها شده

سمیلاک کامفورت میدم ماهی ۱کیلو ۲۰۰ گرم

پسر منک شیشه شیر نمیخوره اصلا😢😢

منکه سوپرامیل میدم اصلا تپل نیست لاغره

سوال های مرتبط