من حساب نمیکردم ولی تپل میکرد بعد اون دیگه نشد
اپتامیل وزن دهی خوبی نداره من نان اوپتی پرو میدم خیلی خوبه
نان میدم نزدیک 6800 هست
وزن تولدش چند بود
من میدادم وزن دهیش خیلی خوب بود ولی شیر سنگینی هست باعث دلدرد و یبوست شد
من میدم
معمولیه تازه ۴ماهگی کمبودوزن هم داش
ب نظرم بستگی ب ژن بچه داره
من تقریبا یک ماهه دارم میدم
اونجوری نبوده که بگم وای عالیه ولی خب معمولیه
حس میکنم طعمش دوست نداره
آپتامیل پرونوترا خریدم این قوطی ساده تموم شد میخوام اونو بدم،کلا من از آپتامیل خیلی راضیم.
وزن سه ماهگی دخترت چند بود؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.