۸ پاسخ

من حساب نمیکردم ولی تپل میکرد بعد اون دیگه نشد

اپتامیل وزن دهی خوبی نداره من نان اوپتی پرو میدم خیلی خوبه

نان میدم نزدیک 6800 هست

وزن تولدش چند بود

من میدادم وزن دهیش خیلی خوب بود ولی شیر سنگینی هست باعث دلدرد و یبوست شد

من میدم
معمولیه تازه ۴ماهگی کمبودوزن هم داش
ب نظرم بستگی ب ژن بچه داره

من تقریبا یک ماهه دارم میدم
اونجوری نبوده که بگم وای عالیه ولی خب معمولیه
حس میکنم طعمش دوست نداره

آپتامیل پرونوترا خریدم این قوطی ساده تموم شد میخوام اونو بدم،کلا من از آپتامیل خیلی راضیم.
وزن سه ماهگی دخترت چند بود؟

سوال های مرتبط