۳ پاسخ

چخبره مگه بچه منم دوماه ونیمشه ماهی ۱۰ تا رو مصرف میکنه دیگه هر سه روزی یکی
فقط هم شیرخشک میخوره

خب سهمیه خود بچت پره مگه ؟

چجوری سهمیه بچه دیگه رو بگیری؟

سوال های مرتبط