۲ سال ب بعد
یبوست میاره عزیزم سعی کن کم بدی بهش بعد از ۱ سال به من از ۶ ماهگی هر روز یه قوطی کامل شیر میدادن الان تنبلی روده دارم عوارض همونه مونده روم
یک سالگی ب بعد
بعد۱۸ماهگی اونم سعی کن شیرماجان بدی
بعد یک سال
از من میشنوی هیچوقت نده خواهر من انقد به بچه ش داد تا سالها یوبوست وحشتناک گرفت بچه الان ۱۷ سالشه بازش روده ش داغونه
بالای یک سال با احتیاط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.