۷ پاسخ

۲ سال ب بعد

یبوست میاره عزیزم سعی کن کم بدی بهش بعد از ۱ سال به من از ۶ ماهگی هر روز یه قوطی کامل شیر میدادن الان تنبلی روده دارم عوارض همونه مونده روم

یک سالگی ب بعد

بعد۱۸ماهگی اونم سعی کن شیرماجان بدی

بعد یک سال

از من میشنوی هیچوقت نده خواهر من انقد به بچه ش داد تا سالها یوبوست وحشتناک گرفت بچه الان ۱۷ سالشه بازش روده ش داغونه

بالای یک سال با احتیاط

سوال های مرتبط