مال اول روزی یک ق چایخوری
از ماه دوم یک روز در میون
ماه سوم سه روز یک بار
و خدارو شکر خوب شد و این روشو دکتر گفت.
و هر روز بعد از خوردن غذا 5دقیقه تو دسشویی باید بشینه حتی اگه دفع نکنه
اینجوری روده هاش حرکت میکنن
به نظرم شیاف یبوست از این بهتره
غزل جان تو تاپیکهام هست برا رژیم یبویت بچه ها حتما ببین
برا من که خیلی کمک کرد
ی قاشق مرباخوری تو نصف لیوان
۶ ماه باید استفاده بشه مداوم من صبحانه ناشتا میرم و خوبم اثر گذاشته تو این دو ماه
ی قاشق غذا خوری تو یک لیوان اب حل کن ، در طول روز همون اب رو بده بخوره، یکسال تمام ب دخترم دادم
ی قاشق غذا خوری در یک لیوان اب
یه قاشق غذاخوری تو دوتا لیوان اب
من شب میدم روزا میدم مهم نیست هر وقت بخوام میدم یه قاشق جای شیرخشک پر میدم قاطی شیرش میکنم
دکتر برا دخترتون نوشته؟؟
ی قاشق مربا خوری تو نصف لیوان اب مخلوط میکنم صبح میدم ناشنا تاثیرش بیشتره اما خب غروبم میتونی بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.