منم شبا حالت تهوع بیشتری دارم
طبق تجربه خودم میگم آخر شب از شام نگه دار باز بخور اینجوری موقع خواب راحت تری
عزیزم از کی حالت تهوعت شروع شده؟
منم شبا دارم
دلیلشم خستگیع فک میکنم
مام اول شبا بود صبحام اضافه شد بعد ظهرا بعد عصرل
منکه هم صبح دارم هم شب 🥲
منم شبا حالت تهوع دارم
خيلي بده 🫠
چون بچت پسره
منم عصرها دارم
آره بد که هست ولی باز خوبیاشم ببین صبح داشته باشی چیزی نمیتونی بخوری شب بازبا یک پرتقالی چیزترشی یاهرچی دلت بخادحالتوخوب میکنی
منم از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب تهوع و حالت تهوع دارم
منم هم صبحا هم شبها دارم
منم عصرها میگیرم
منم اینجورم
هورمونات اونموقع فعالیت بیشتر دارن فرقی نداره مهم اینه ک داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.