۸ پاسخ

من به پسرم داده بودم چند قطره.اسهال شد
دکتر کلی دعوام کرد چون از مدفوعش فهمید دادم

گفت اصلا نباید بدی.چون میگن تا ده روز معمولا طبیعیه

تایه هفته میگن طبیعیه اکر کار نکنه

یه کم گلیسیرین بردار سورنج نازک و کوچلو بردار یه ذره از گلیسیرین بزن بهش به پشتش میگم ها بعد مای بیبیش و ببند بره خودش مدفوع کنه و با سوزنش نزن ها اون و بنداز بیرون

چ مدلی خیس میکنین ک اثر داره؟؟؟

فقط فلوش واسه کار کردن شکم خوبه من دیشب دادم بعد دوساعت دستشویی کرد

شیر خشت هم خوبه

اره خوبه

عالیه من هر شب بهش میدم راحت میشه

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی