۴ پاسخ

ازمایش می نویسه بعد اگه مشکلی باشهدارو میده بعصی وقتاهم نه با ءدر زمان درست‌میشه دختر من یکماه بعد از تولد تیرویید مشکوک بود بردم دارو نداد گفت خیلی شدید نیست با گدر زمان خوب میشه فقط تا یکسالگی هر ۳ ماه یکبار ازمایش بده خدارو شکر چیزی نبود

اگر مشکل رشدی داشته باشه یا تیروئید داشته باشه چک میکنن،اتفاقا ساری ی دکتر غدد داره عالیه دکتر زائری

من واسه تیرویید بچم میبردم متخصص غدد

مگه تیرویید یا قند داره ؟ یا واسه چکاپ رشد میخوای ببری ؟

سوال های مرتبط

مامان نیلا⁹⁸.هانا¹⁴⁰¹ مامان نیلا⁹⁸.هانا¹⁴⁰¹ ۳ سالگی