۹ پاسخ

میگن واکسن 4ماهگی خیلی دردداره. گناه داره هر4ساعت پاراکید بده بهش اندازه ی وزنش. پسرمن 2ماهگیشو چندروزپیش زدم هلاک شد بسکه گریه کرد. کلا عوض شده همش، نق میزنه. بدخلقی میکنه. ازواکسن 4 ماهگی خیلی میترسم.

واکسن چندماهگی؟

بهداشت به من گفت اگه استامینوفن میدی دوبرابربده اگه پارکیدبدی قوی ترده قطره

من پاراکید دادم دو برابر وزنش

پزشک پسر من گفت یکین

منم واکسن زدم پاراکیددادمش. کی واکسن زدیش؟

پاراکید دوبرابر وزن

مگه فرق دارن باهم چرا من هنوز سر در نمیارم از دارو
😪😪

هر دوتاش یکیه

تصویر

سوال های مرتبط