۵ پاسخ

دوبرابر

منم صبح واکسن بچموزدم،هرچهارساعت دوبرابروزنش بهش میدم

دو برابر اصلا برابر تب رو مهار نمیکنه

والله من درمانگاه بهم گفت برابر وزن چون قطره پاراکیدغلیظه😐

والا من بهداشت گفت دو برابر وزن نینی باید بدی🤷‍♀️ولی ی سری میگن چون سوسپانسیون هست هم وزن باید داد

سوال های مرتبط

مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی
مامان اهورا مزدا مامان اهورا مزدا ۱ سالگی