۸ پاسخ

ب نطرم خوبه.بعدش واسه بزرگه هم یه گلسری چیز کوچیک بخر

مامان ماه جانم در مورد وام مسکن تایپینگ زده بودی اون رو کسی که وام ودیعه مسکن پارسال گرفته رو هم می‌تونه بگیره ؟؟

قشنگه.بستگی ب جثه بچه داره.برا دخترش میتونی یه تل یا موبند یچی کوچیک بخری

از کدوم سایت میگیری چه قیمت هستن

آره سایز ۴۰ فکر کنم مناسب باشه
نه دیگه تولد اونکه نبوده سخت نگیر،نهایت خواستی چیزی بگیری یک کم کش و گیره مو یا یک زیورآلاتی چیزی بگیر براش

برای اونی که تولدش بوده بخر یا
میتونی کش موی خوشگل یا گیره موی خوشگل برای دخترشم بخری

اسباب بازی بخری بنظرم بهتره .ن دیگه امشب ببر بگو واس تولدت

بستگی به جثه بچه داره
ولی بنظرم ۴۵ بگیر

سوال های مرتبط

مامان دخترم بنیتا🥰 مامان دخترم بنیتا🥰 ۳ سالگی