بستگی داره اینترنتی۴۵سفارش دادم ولی مغازه ۴۰قواره دارخریدم
من ۴۵ ک آزاد باشه قشنگ تره و راحتتره و چسبون نیست
۴۵ میخرم
۴۵ ، آزاد و راحته بچه
چهللل
بستگی ب قواره ها داره
ولی کلا همیشه یکم بزرگ میخرم ک زود کوچیک نشه
۴۵ و ۵۰
۴۵…لباسش ازاد میوفته رو بدنش
منم مشکلم اینه ۴۰ خیلی فیت تنشه. ۴۵. آزاد تو تنش. موندم چی سفارش بدم
۴۵میگیرم تازه دختر من لاغرم هست
بستگی به اندازه های اون سایز داره
گاهی ۴۰ یا ۴۵
۴۵ ولی ب سایزا اعتماد نکن ی ۴۵ دیدم خیلی بزرگ بود مثلا یکی دیدم خوب بود
بستگی ب جثه هر بچه ای داره و دوخت لباس
من الان 45 میگیرم
۴۰
۴۰.
45 میخرم راحت تره زودی تنگم نمیشه
من ۵۵ میخرم
۴۵ میخرم
فعلا ۴۰ اوکیه
چهل میخرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.