سلام خوبین
نهارتون چیه؟....
واسه نینی چی پختین؟

۱۰ پاسخ

کشک بادمجون

ترکیب کوکوسبزی و سیب زمینی،از همون به بچه هم دادم

املت خوردیم همگی

دمی گوجه

سلام خودم ماکارونی
نینی هم کته با شوید و لپه

ماکارونی هم خودمون هم دخترم

دوقلوهام غذای سفره میخورن
ولی امروز چون کشک بادمجون داشتیم و به بادمجون حساسیت دارن
سوپ بلدرچین ناهارشونه☺️🌸

ماکارونی کته شد که کسی نخورد😂😂😂

دم پختک گوجه گوشت چرخی

آبگوشت بلدرچین واسه نی نی

سوال های مرتبط

مامان رهام مامان رهام ۲ سالگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱ سالگی
مامان حامی🩵👼🏻 مامان حامی🩵👼🏻 ۱۶ ماهگی
مامان شیرین عسلا مامان شیرین عسلا ۱۴ ماهگی
مامان مامان ابرو کمند مامان مامان ابرو کمند ۱۵ ماهگی
مامان آقا کیان مامان آقا کیان ۱۳ ماهگی