۱۲ پاسخ

از چیزی که خودمون میخوریم میدم

کوفته قلقلی از نهارش مونده

پوره سیب زمینی میدم

برا خودمون یتیمچه گذاشته بودم ازاون خورد🤭

ابگوشت

قرمه داریم می‌خوام برا اولین بار بدم ولی نمی‌دونم لوبیا بدم یا ن

من واسه شامش ابگوشت گذاشتم براش اما خب کلا میل نداشت گذاشتم واسه ناهار فرداش شاید بخوره

املت بچها دوس دارن

کته داره

دمپخت گوشت چرخ کرده کته کردم با ماست دادمش

سوپ شیر داشت خیلیم دوست داشت

سوپ سبزیجات
بروکلی، هویچ ،سیب زمینی، یدونه گوجه بدون پوست ،پیاز ،عصاره قلم، تازه گذاشتم رو گاز بعد پخت میریزم تو مخلوط کن😁

سوال های مرتبط

مامان قشنگ خانوم مامان قشنگ خانوم ۱ سالگی
مامانِ جوجه طلایی🐣💙 مامانِ جوجه طلایی🐣💙 قصد بارداری
مامان رادمان مامان رادمان ۲ سالگی
مامان پسرم مامان پسرم ۱۴ ماهگی
مامان pendar man ❣️ مامان pendar man ❣️ ۱۴ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۱۰ ماهگی