۳ پاسخ

اگ با استراحت خوب میشه نه انقباض نیس

اگه ریتم داره علائم زایمانه جانم

اگه ریتم داره زایمانه برو حموم دوش بگیر ببین بهتر نمیشه اگه دیدی ریتمش کمتر میشه و درد داری زایمان۷

سوال های مرتبط