من هشت ماه شکمم اینقدره عادیه کوچیک نیست خیلی به اندازه هست 😂😍
اندازه شکم منه.تازه شکم من کمی کوچیک تره🤗🤗
ن بره منم انقده
نه نرماله
من از اول شکم داشتم همون قدری هست اندازه ی شماست
برا منم همینه
نه عزیزم برای منم همین قدره
منم ندارم 🫤😂
نه خوبه
کیفیت بالا قیمت عمده 😍♥️🤌🏻
۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲
روبیکا
۶ ماه نیستی عزیزم ۵ ماه و یک هفته ای
با هم دقیقا یه روزیم من شکمم بزرگ تر شاید چون من بارداری دوم
عجیجم چقد سفیدی😍
اره کوچیکه
من از این صاف تره
باهمیم😍
نه خوبه نگران نباش به سایز شکم نیست که
خوب واسه هر کی شکمش یه جوری دیگه عزیزم 😁
دخمل اسمشو پناه گذاشتی
خوبه از اول شکم نداشتی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.