خانوما 🌈🌈
بنظرتون شکم من کوچیک‌نیس واسه 6ماه

تصویر
۱۹ پاسخ

من هشت ماه شکمم اینقدره عادیه کوچیک نیست خیلی به اندازه هست 😂😍

اندازه شکم منه.تازه شکم من کمی کوچیک تره🤗🤗

ن بره منم انقده

نه نرماله

من از اول شکم داشتم همون قدری هست اندازه ی شماست

برا منم همینه

نه عزیزم برای منم همین قدره

منم ندارم 🫤😂

نه خوبه

کیفیت بالا قیمت عمده 😍♥️🤌🏻
۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲
روبیکا

تصویر

۶ ماه نیستی عزیزم ۵ ماه و یک هفته ای

با هم دقیقا یه روزیم من شکمم بزرگ تر شاید چون من بارداری دوم

عجیجم چقد سفیدی😍

اره کوچیکه

من از این صاف تره

باهمیم😍

نه خوبه نگران نباش به سایز شکم نیست که

خوب واسه هر کی شکمش یه جوری دیگه عزیزم 😁
دخمل اسمشو پناه گذاشتی

خوبه از اول شکم نداشتی ؟

سوال های مرتبط

مامان مامان گل دختر مامان مامان گل دختر هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد