سلام خانما کسی اقدام کرده ببینیم چطوره شرایطش چیه

تصویر
۲ پاسخ

ثبت نامش فکرکنم باز نشده هنوز فقط میدونم اونایی که مستاجرن اجاره نامه باکد رهگیری، اونایی که درحال خونه خریدنن مبایعه نامه اونایی ام که میخوان بسازن پروانه ساخت باید داشته باشن

سوال منم هست ماهم خیلی نیاز داریم به این وام

سوال های مرتبط