اصلا مشکلی نداره که بشوریش
من هم یکشنبه زدم واکسنش
از دکتر پرسیدم گفت مشلی نداره آب بخوره بهش
ببین تو خود بروشور هم نوشته
ببین الان می تونی بشوری اما باید کمکی داشته باشی من باباش بودش جیش کرد بردم زیر رو شویی دوتا پاهاش باباش بالا گرفت من الت و باسن شستم طوری که اب به جای واکسن ها نخورد اوردم خشک کردم جای واکسن روغن چرب کردم
ولی کلی میگن تا ۳ روز یعنی فردا می تونی حموم بدی و بشوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.