۱۲ پاسخ

وای من غش کردم واسه این دوتا جوجه ناااااز🤭🥲🤤🤤🥰

اگه قم بودین ما داشتیم

ای جووونم😍😍😍

فسقلا😍

من دو سال پیش فارغ التحصیل شدم پولشو دادیم خود دانشگاه برامون کرایه کرد و عکاس آورد

عشقااااای من🥹🥹🥹🥹

دانشگاه ها خودشون دارن
ما سال ۹۸ از خود دانشگاه کرایه کردیم یادم نیست کارت ملی گذاشتیم یا پول دادیم

۰۹۱۵۳۷۷۳۱۶۹
این شماره تو ایتا من ۳ سال پیش ازش لباس گرفتم از مشهد

تو دیوار بزن میاره برات کجا ها دارن

سلام زهرا جونم خوبی
اگه برا دوقلوهات میخوای فک نکنم این سایز باشه خودت درست کن مطمئنم با سلیقه ای ک داری میتونی پارچه ساتن مشکی بخر دورش قرمز بدوز بشه شنلش کلاشم با نمد یا مقوا درست کن

برا چی میخوای؟
اصولاً پیش دبستانی ها آتلیه ها دارن

اونو نمی‌دونم ولی من مردم برای فسقلا

سوال های مرتبط

مامان آنیل. مامان آنیل. ۵ سالگی
مامان آویناسادات مامان آویناسادات ۱ سالگی