بچهاتون توویک سال و نیمی چ کلماتی میگن؟؟؟

۶ پاسخ

هرچی تکرار کنیم و میگه تقریبا
جمله هم در حد
تو اتاق
بابا بیا
و این چیزا

فقط اه به هرچی میگه عه یا اه

جی جی ماما بابا عده طوطو جیز داخ

کلمات نسبتا زیاد میگ حوصله ندارم تایپ کنم😂

جوجو آره بابا مامان داداش کجا اینجا اونجا هاپو آب ممه عزیز باباجی مامان جون
افتاد رو هم میگه فُ

تعدادش فکر میکنم کمه😢

ماما. بابا. عده. عژیژ‌ . جیش. جیز .جوجه.نه. اجاد‌ به معنی سجاد پسر عموش رو صدا میکنه.نا. ینی نازی. اخ. هاپو.
..هم ..ینی غذا خوراکی و ..‌ این کلمه هارو میگه.

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین و اسما مامان امیرحسین و اسما ۲ سالگی