عزیزمتو الان حالت خوب نیست شاید واقعا کاری داشته نتونسته بیاد یه دوش میگرفتی در و پنجره رو باز میزاشتی ارزش این هنه غصه خوردن نداره
مگه بچه ایی
خوب مگه میگه نمیکنم میگه فردا
برای ماهم همسرم گفت باشه اخر هفته درست میکنم
صبور باش
بذار خودت و زندگیت در ارامش باشه
حرف تیزیه میبره
و جاشم خوب نمیشه
ولی صبوری کنی لطفت جبران میشه دیر یا زود بچه هاتم ازت یاد میگیرن
ای خواهر منم همینم همیشه هم نفرینش کردم ولی چه فایده
یی کم عاقلانه تصمیم بگیر خو شاید نتونسته بیاد راش بندازه. سخت نگیر
عزیزم پریودی حال روحیت خوب نیست برو یه دوش بگیر گل گاو زبون و آویشن دم کن بخور، استراحت کن یه روز مشکلی نداره عزیزم بعدا که آروم شدی باهاش حرف بزن بگو بعضی اوقات آدما دلشون یه بله میخواد نه چون میخوان قدرتشونو نشون بدن بلکه براشون مهمه که بفهمن حامی دارن همین فقط
اخی عزیزم مادری خواهری کسی نبود امروز بری خونش شاید بنده خدا واقعا گرفتار باشه باز درسته توام کلی حق داری حالا فعلا یه دوش اب سرد بگیر یا برو خوته مامان یا اجیت اگ نزدیکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.