شربت فروگلوبین پلاس چند میخرین؟

۵ پاسخ

۳۸۰ گرفتم

حدود ۴۰۰ ۵۰۰ اما بدی ش اینه که دندونا رو تیره و لکه میکنه
من دیدم اینجوریه انداختم دور
شربت آهن و مولتی جداگانه خریدم

من گرفتم ی هفته پیش خرید قبل بود 300و خوردی داد

بیشتراز۶ماهه که نخریدم قیمت قبلیش ۲۰۰تومن بود

من۴۰۰خریدم شربت خوبیه؟اولین باره خریدم این مدل

سوال های مرتبط