زودتر که نمیزنن
ولی اگه مشکلی داشته باشه حالا یه هفته بعدش هم میزنن
اشکال نداره دیر و زود هم بشه
اشکال نداره ولی به موقع بزنی بهتره و مهم تر از همه چی مثلا امروز بیستم زدی بچه ت مثلا دهم بدنیا اومده ۴ ماهگی خم همون بیستم باید ببری بزنی
ن همون روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.