۴ پاسخ

زودتر که نمیزنن
ولی اگه مشکلی داشته باشه حالا یه هفته بعدش هم میزنن

اشکال نداره دیر و زود هم بشه

اشکال نداره ولی به موقع بزنی بهتره و مهم تر از همه چی مثلا امروز بیستم زدی بچه ت مثلا دهم بدنیا اومده ۴ ماهگی خم همون بیستم باید ببری بزنی

ن همون روز

سوال های مرتبط