تا میتونی خودت باهاش تمرین کن، اسم حیوانات، تقسیم بندی حیوانات اهلی و وحشی، اسم میوه ها، اسم سبزیجات، رنگ ها، نقاشی زیاد تمرین کن، رنگ آمیزی به خصوص اینکه از خط بیرون نزنه، حروف الفبارو باهاش تمرین کن ولی سختگیرانه نه مثلا بگو آ مثل آب، ب مثل ببر، ...یه کتاب هست به اسم کودک باهوش من، اون رو هم تهیه کن باهاش روزی دو صفحه تمرین کن
حداقل یک دوره یک ماهه باید آموزش ببینه گلم
کتاب زیاد هست که بگیری
برو یک جایی که بتونن معرفی کنند بهت
مفاهیم ساده ریاضی و آوا آموزی داشته باشه
علوم
فکر کنم خیییلی سبز کتاب های خوبی داره
من همیشه برای بچه های مهد م میگرفتم
الان که هم کوچولو نمیزاره هم تعطیل شد 🥲
عزیزم نه پیش۱ نه پیش۲اجباری نیس نگران نباش
نه واجب نیس بره ثبت نام هم میکنن
عزیزم پیش۲ اجباریه
سال بعد بفرستش پیش ۲
از چی دقیقا میترسی؟
پیش دو رو باید برن
واجبه بره وگرنه مدرسش ثبت نامش نمیکنن
واجبه باید بره وگرنه کلاس اول ثبت نام نمیکنن
اجباری نیست منم دخترم پارسال رفت مهدالرضا امسال برای کلاس اول رفتم اصلامدرک مهدنخواست فقط پرسیدرفته یانه همین
خوب میکنی نمیفرستی،اصلا نذار بره، هیچی قابل پیش بینی نیست. هیج تضمینی وجود نداره که اتفاقی که برای بچه های میناب افتاد دوباره تکرار نشه. البته نمیدونم رفتنش واحبه یا نه. خواهرزاده من که نرفت و مدرسه هم ثبت نامش کردن ولی شاید قوانین تا الان تغییر کرده باشه
واجب نیست بچه یکی از آشناها نه پیش یک رفت نه دو الان دارن ثبت نام میکنن برا کلاس اول
الفبا شعر کودکانه اعداد قران
دفتر بگیر براش یادش بده الفبا رو بنویسه کم کم ک با مداد دست گرفتن آشنا بشه
پیش 1 واجب نیست نمیخاد
زده میشه تا سال بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.