خانمایی جنوبی چطوریدددد؟
خیلی نگرانتونم☹️🤕

۱۰ پاسخ

انشالله به زودی نابودی رژیم کودک کش
انشاالله

لعنت بهشون اينا چشونه خداوكيلي كشتنمون ديگه زندگي نداريم هيچيشون هم نميشه روز به روز جونتر هم ميشن اشغالاي عوضي الهي بميرن

فرقی نمیکنه کجارو بزنن ادم دلش نگرانه همش تهران باشه یا جنوبه فرقی نداره برای ادم انگار خونه ادمو میزنن انشالله کسی چیزیش نشه
خدابخیر بگذرونه انشالله

خواب ب چشم نمیاد حالا هرجای ایران و بزنن انگاری خونه خودم و میزنن

اوکییم

خدا لعنتشون کنه بخدا خواب به چشمم نمیاد از استرس این حق مردمم نیست🥲🥲🥲🥲

الهی چقد سخته واقعا

اره الان زد ۳ تا😭🥲

ترس…..

دارم میمیرم از ترس شوهرم چابهار سرکار میگه بندرعباس میناب باز زدن خدایا چ گناهی کردیم

سوال های مرتبط

مامان الین مامان الین ۱ سالگی
مامان جوجی ها💖💙 مامان جوجی ها💖💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری