خدا لعنتشون کنه کاری میکنن بچه هارو ببریم به جای پوشک تو دهن اینا کارشونو بکنن
چه خبرشونه
حالا کارخونه میخواد حقوق کارگر بده جونش در میاد
جالب اینه الان به 650 اعتراض داریم بعد فردا میشه 950 میدویم دنبال650 دیروز اونو قیمت قبل میدونیم دیگه نمیگیم بابا دیروز این قیمت بود نه پارسال!
منم کهنه میکنم بیشتر پوشک گذاشتم برای جایی ک میرم
من امروز سایز۴خریدم ببم۵۸۰مایببیبی۶۵۰
اره عزیزم متاسفانه
۹۸۰شده خداروشکر من قبلاً ۹بسته گرفتم
تو کمتریییننن حالت ماهی3بسته نیاز میشه
یعنی ماهی3 میلیون کم کم باید بدیم به پوشک بعد موقع ریختن یارانه مادر که میشه میگن 405 بچه بیارید بهتون بدیم انگار خلیم
عجیب نیس تو این مملکت🤦♀️🤦♀️
سایز ۵۰چند شده مگه
دیروز سایز۴ خریدیم۶۵۰
بله😭😭😭
آره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.