موافیکس۴۰۰🥲
خدا لعنتشون کنه 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
من مولفیکس گرفتم ۶۱۷ تو تخفیف بود
اره گرون شده منم رفتم گرفتم گفت به یه تومن میرسه
دیشب یجا رفتم میگفت ۸۲۰ یجا میگفت ۷۳۰یجای دیگه میگفت ۶۷۰ خواستم چند بسته بخرم بم نداد میگفت فقط ی بسته😂😂😂
قیمتا دست خودشونه هر مغازه داری ی لیبل زن گرفته هرکی ی قیمت برا خودش میزنه
من دیروز خریدم پوشک مای بیبی ۶۵۰
قیمتا معلوم نیست چطوره
روی مای بیبی زده ۶۸۰ اینجا میدن ۷۳۰
ی جاهای ام هست ۸۰۰ میدن
حالا اینجا زده هشتصدو خورده ای
حس میکنم مای بیبی دیگه کیفیت نداره یکم چیش میکنه ابرای داخلش انگار گوله گوله میشه من هانیز و مرسی هم قیمت قدیم پیدا کرده بودم گرفتم به نظرم کیفیتشون خیلی بهتره قیمت الانشونم تقریبا با مای بیبی و مولفیکس یکیه
من مولفیکس گرفتم ۲۸ تایی ۷۵۰
اره شوهرمم چند روز پیش خرید گفت
شیرخشکم ک گرون کردن
اوهوم منم دیروز خریدم ۷۱۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.