۱۰ پاسخ

فروشگاه سیدی توی طبیعت هنوز قیمت قدیم داره ۴روز پیش خریدم نفری ۴تا میده ولی اسکای مون ۲تا میده باید چیز دیگه ای هم بخری

من دیروز قیمت قدیم خرید 360

من دیشب دیدم همون ۳۶۰بود
هنوز ۷۰۰هم‌نخریدم 😬

من شورتی ۲۶ تایی ۷۰۰ گرفتم

قیمت قدیم دیشب خریده بود همسرم

من دیشب ۶۵۰ خریدم ۳۸ تایی

این چند وقت یه چیزایی دیدیم ک دگ جای تعجب نداره هیچی🥲

ما ششصدو خورده ای میخریم

خدا لعنتشون کنه اره گرونه

من که هنوز قیمت قدیم میخرم نمیدونم والا😅

سوال های مرتبط

مامان آریا و آرسین مامان آریا و آرسین ۱۵ ماهگی
مامان روژان مامان روژان ۱۱ ماهگی
مامان آرتین و نفس♥️ مامان آرتین و نفس♥️ ۱۲ ماهگی