۱۰ پاسخ

از برکاته ایناست،،،
میترسم چندسال دیگه کارتون خواب بشیم

چرا پوشک سایز بزرگ نمیگیری با شورت دکمه دار اینجوری هزینه شم خیلی کمتره من وقتی مخام مهمونی جایی برم مای بیبی میکنم

اره والا خیلی گرون سده

هروقت میریم خرید بدتر حالم بد میشه

دقیقا منم چند روز پیش گرفتم یدونه شیرخشک ی پوشک شد یک تومن
شیرخشک کمکی میدم اگه شیرخودم نبود چیکار میکردم یدونه اپتامیل بزور بدبختی پیدا کردم 🥲

دیگه تا کشور سر پا بشه چ میشه کرد هم نزنتمون 😭از این پوشکا دکمه دار بگیر که قابل شستشو خیلی خوبن

اینکه چیزی نیست تاپیک اخر منو ببین...
از بسته پوشک ۷۰۰ تومنی چندتاش خراب بود رسما

ان شالله خدا به همه کمک کنه الهی امین

واقعا عزیزم خیلی وضعیت بد شده 😭

🥲🤷‍♀️

سوال های مرتبط

مامان روژان مامان روژان ۱۱ ماهگی