۶ پاسخ

سوختگیش

ببینم مثل مال دخترمه

سلام میشه عکس بدی

نه عزیزم

مای بی بی به دختر من نساخت به شدت میسوخت عوض کردم مولفیکس میبندم اصلا نمیسوزه دیگه البته با هر بار تعویض پوشک براش کالاندولا هم میزنم اونم بی تاثیر نیست😁

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان روژان مامان روژان ۱۱ ماهگی