۲ پاسخ

من موقع کولیک ماهلین همه قطره ها و شربتارو گرفتم ولی این فوق‌العاده بود الانم که کولیکش خوب شده هروقت حس میکنم دل درده اینو دو سی سی بهش میدم خیلی خوبه

تصویر

من رفتم دکتر گفت دلدرد طبیعیه دارو نده آب جوش نبات بده
انگار دکترا جدیدا به این نتیجه رسیدن دارو ندن نه واسه رفلاکس بهم دارو داد نه کولیک
گفت سعی کن روشای سنتی انجام بدی
قنداقش کن براش ننو ببند واسه کولیک

سوال های مرتبط