انگاری یچیزی مثل تیغ گل یا یه چیز خیلی کوچیک رفته تو دستش عفونت کرده
میخچه
پارسال انگشت دخترم اینجوری شده بود دارو خونه پماد موسیریپین یه همچین اسمی بود داد دوبار زدم خوب شد
انگار عفونت کرده ب زور بگیرش فشارش بده عفونتا دربیاد هرچی رفته باشه داخلش درمیاد
چیزی توی دستش رفته عفونت کرده ضدعفونی کن سرشو باز کن چرک و هرچی هست میاد بیرون بعدم شستشو بده و ببند
میخچه نیست چیزی رفته تو دستش عفونت کرده خیلی درد بدیه ضد عفونی کن براش درش بیار
یچیزی رفته در نیاوردین مونده عفونت کرده
یه سوزن رو استریل کن با با الکل یا بگیرش روی آتیش
آروم درش بیاری ، خوب میشه
یه چیزی رفته احتمالا داخلش الان عفونت کرده .طفلک الان درد ها. ببرین درمانگاه حتما
یچی رفته تو دستش
با سر سوزن ی کوچولو سوراخش کن و فشارش بده تا در بیاد همش
درد داره ولی چند دیقه باید تحمل کنه
این میخچه اس
چیزی داخلشه
فشار بده درمیاد
چیزی رفته توش عفونت کرده
یه چیزی رفته داخل دستش پیاز بزار بپزه یکم که سرد شود بزار روی دستش بزار یکم بمونه بعد فشار بده بیاد بیرون اون چیز عفونت خوب میشه
ولی چون بچست نشون دکتر بدش
چیزی نیست دست منم اینجور شد وخود ب خود خوب شد
شاید چوبی ،چیزی رفته داخلش، حالا عفونت کرده .
اگر میتونی فشار بده تا چرکش دربیاد
احتمالا چیزی رفته داخل دستش
میخک نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.