ازمایش دادم عصر گفت برم بگیرم🥲🥲

۷ پاسخ

انشالله که مثبتی🥺😍

منم امروزازمایش دادم گف ۵بعدازظهرامادس انشاالله مثبت باشه هردوتاییمون

ایشالله نی نی داری تو دلت

انشاالله ک مثبت گلم

مثبتی گلم

ان شاالله مثبت باشه😍😍

ای جان ایاشللع جوابش همونی باشه کدمیخاس

سوال های مرتبط

مامان دردونه مامان دردونه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هانا✨️🎀 مامان هانا✨️🎀 ۵ ماهگی
مامان آقا حسین مامان آقا حسین ۱ ماهگی