به بچه ها تون عسل میدین؟؟؟؟

۱۸ پاسخ

گاهی اوقات در حد کم

من دادم چندباری

آره از بالای یکسال مجازع

آره من کره عسل میدم یا تو فرنی میریزم میخوره.ولی از کم شروع کردم و اینکه شاید ماهی دو سه بار کلا بخوره

بله

اره میدم

میییدم

نه عزیزم

بله میدم

داخل شیر میریزم میدم

اره میدم

آره من میدم

من ندادم از ۲ سال به بعد میدم

دوست نداره

دکتر دخترم گفت از یک سالگی به بعد مجازه بهش عسل بده ولی من ندادم ترسیدم 🫠

بله دکتر به من گفت بالای یک سال مجاز شده دیگه دادن عسل ؛ از دکترش مشورت کن

نه من ندادم ولی یه بارجاریم اشتباهی نمیدونست به بچه ام داد تب کرد

زیر 2سال نه

سوال های مرتبط

مامان نی نی🍭 مامان نی نی🍭 ۲ سالگی
مامان ائلمان😘 مامان ائلمان😘 ۲ سالگی