عزیزم من پسرمو ۵۰ روزگیش ختنه کردم اگه حلقه هست پوشکشو شل ببند مایعات زیاد بده جیش کنه اولین جیشش خیلی بد میسوزونه ممکن جیغ و گریه کنه بعد تو یکهفته حلقه افتاد با پماد تتراسایکلین چربش کن
من سنتی ختنه کرده بودم پسرمو اینطوری چسب اینا نداشت
من پسرم دقیق 1ماهه بود ختنه کردم
حلقه هم بود
خدایی با جیش اول یکم گریه کرد بعد اروم شد اصلا هم اذیت نشد 3 روزه هم افتاد
اینو باید دکتر نشون بدی
به دکترش بگو فقط یبار جیش کرده .آب زیاد بده که جیش کنه . آبمیوه اینا
الهی بگردم براش چقدردیر ختنه کردی توووووو آخه بچه عذاب میکشه😢😢
کاش صبر میکردی تا 7 سالگیش
بدنم مور مور شد🙃
حلقه نیست که بخیه؟
دست نزن بهش گلم
ببرش دکتر خودش
میخوای ببر دکتر
من پسرم حلقه بود اصلا اینجوری نبود
وای چرا اینجوریه
اوف خدا پسر داشتن همین قسمتش چ سخته
وای چرا اینجوری شده؟
من سنتی دکتر ختنش کرد ۲ ماهگی
اینجوری نشد
منم ختنه نیس پسرم میترسم
نه عیب نداره باز بشه تند تند پماد هاشو بزن بازش بزار بزار جیش کنه
عزیزم این حلقه هست ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.