من داشتم جالب نبود
۱۲ ساله دارمش عالیه
ما ۶۵ شو داریم فعلا ک راضی هستیم خداروشکر ولی تازه یکساله خریدیم
من دارم عالیه مادرم داره صداش وکیفیتش خیلی مزخرفه
خیلی خوبه
ما دوساله خریدیم خیلی خوبه
من دارم
مزخرفه
خیلی هنگ میکنه
من دارم 75 ولی خیلی بده همش هنگه
برا من ایکس ویژنه کیفیت صفحه عالیع! کلا خیلی راضیم
فقط توی تعویض کانال یکم کندههه
واسع مادرشوهرمم همینه
خوبهه
ما ۴ ساله داریم
فعلا که شکرخدا خوب بوده
تو ایرانی ها راضی ام ازش
داییم اینا دارن خوبه
مارک ایرانی هست
ولی میگن کیفیتش خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.