بعد سزارین چه کارهایی باید بکنیم؟

۲ پاسخ

حسابی استراحت کن اصلا کار سنگین نکن اگر حتی مراقب نداری فقط کارای ضروری انجام بده تا خدای نکرده بخیه هات از داخل باز نشن تا چهلت در بیاد به سلامتی

آمپول های که بهت دادن رو باید بزنی به بازوت و قرصاتو بخوری به موقع
جای بخیتو با شامپو بچه بشور زیاد زیر آب نمون باسشوار خشکش کن جای بخیتو

سوال های مرتبط