۴ پاسخ

ساعت 12شب ب بعد چیزی نخور

باید حمام بری و شیو کنی
از ساعت ۱۲دیگ نباید چیزی بخوری
سعی کن شام ماهیچه یا گوشت بخوری که بدنت خالی نکنه
سعی کن بخابی تا صبح که میخای بری بیمارستان و اصلا استرس نداشته باش انشالله بسلامتی زایمان می‌کنی

٨ تا ١٠ ساعت ناشتا اخرين وعده هم بايد خيلي سبك باشه كه خدايي نكرده بعد عمل بالا نياري

شام بخوری دیگه معده خالی نگه داری

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان دِلـانـا 😍🫀♥️ مامان دِلـانـا 😍🫀♥️ ۱۵ ماهگی
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی