چند ساعت قبل سزارین باید ناشتا باشیم؟

۸ پاسخ

از 12شب ب بعد چیزی نباید خورد

بمن گفت از سه صبح چیزی نخور

من دکترم گف ۱۲ شب ب بعد ناشتا باش تا ۶ صبح ک میرم بیمارستان و ۸ عمل میشم

من ساعت 12 دیگه چیزی نخوردم ساعت 4 زایمان کردم اورژانسی ولی معمولا میگن بعد 12 چیزی نخوری عملتم ساعت 8 صبح

۸ ساعت

منواز ۱۲شب ناشتا بودم ۱۰٫۳۰عمل شدم تا۱۰شب چیزی نخوردم بعدعملم

من ۷/۳۰ صبح ک گفت بیا بیمارستان از ۱۲ شب ببعد گفتن چیزی نخور شامتم سبک بخور

۸ تا ۱۰ ساعت

سوال های مرتبط

مامان دِلـانـا 😍🫀♥️ مامان دِلـانـا 😍🫀♥️ ۱۵ ماهگی
مامان دل آرا 🩷 مامان دل آرا 🩷 ۱۱ ماهگی