از 12شب ب بعد چیزی نباید خورد
بمن گفت از سه صبح چیزی نخور
من دکترم گف ۱۲ شب ب بعد ناشتا باش تا ۶ صبح ک میرم بیمارستان و ۸ عمل میشم
من ساعت 12 دیگه چیزی نخوردم ساعت 4 زایمان کردم اورژانسی ولی معمولا میگن بعد 12 چیزی نخوری عملتم ساعت 8 صبح
۸ ساعت
منواز ۱۲شب ناشتا بودم ۱۰٫۳۰عمل شدم تا۱۰شب چیزی نخوردم بعدعملم
من ۷/۳۰ صبح ک گفت بیا بیمارستان از ۱۲ شب ببعد گفتن چیزی نخور شامتم سبک بخور
۸ تا ۱۰ ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.