۵ پاسخ

هر چی میخوری بخور
۱۲ ب بعد هیچ نخور

هر چی دکترت گفت من ساعت 6 صبح گفت بیمارستان باش 6 ساعتم ناشتا باشی

هرچی دکترت گف
ولی حقیقتش من هم قبلش هم همینکه از ریکاوری اومدمدهمه چی خوردم 🤣🤣از ریکاوری اومدم کمپوت اناناس و سوپ یکم بعدشم شوهرم از بیرون غذا اورد برام

غذا های چرب نباید بخوری

فقط‌سوپ‌باید‌بخوری

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی