۹-۱۲ ساعت ناشتا
برا من سر بچه ی اولم ۷ صبح قرار بود ببرنم اتاق عمل به من گفتن از ۱۲ به بعد چیزی نخور ،حالا از اونجایی که من ۱۰ روز بود بیمارستان بستری بودم ،شام رو زود میدادن دیگه بعدش دیگه یکممیوه خوردم دیگه چیزی نخوردم
اگه سزارینت صبح هست دیگه نصف شب چیزی نخور مث آزمایش شب قبل شام بخور فقط
۹ ساعت اوکیه فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.