۸ پاسخ

قرصص اوزیل مکمله تقویتیه اصلا خیلی خوبه دکتر به من داد پریودم تنظیم شد

ال دی خوب نیست و باعث انعقاد خون میشه ... بهتره داروهای بهتری استفاده کنی

دارچین واسه من خییلی خوب جواب داد قرص دارچینم هست

قرص نمیدونم ولی دم نوش رازیانه خیلی خوبه

ال دی نخور سیپروترون کامپاند بخور

اوابوست
متفرمین

پودر اینوفولیک عالیه

سوال منم هست گلم! منم همین جوری ام پریودم نا منظم هست
من دوفامد خوردم پریود هام جلو میفته
ال دی نخوردم تا حالا خوبه شما که خوردید؟

سوال های مرتبط

مامان ناردونه و نانا مامان ناردونه و نانا ۲ سالگی