۵ پاسخ

منم هر کاری کردم نگرفت بعضی بچه‌ها نمی گیرند

دختر منم دقیقا همینطوره بادومی رو یکم میخوره باز ول میکنه آب قندم زدم ولی نمیگیره،ارتودنسی که اصلا نمیگیره

بچه منم میک نمیزنه

من قطره آد زدم آب قند زدم اصلا نمیگیره توف میکنه

پسر منم اصلا نمیخوره هیچکدومش مادرشوهرمم هرروز باهام دعوا می‌کنه میگه تو خودت به بچه نمیدی

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی