منم پسرم بین دو ابروش داره و زیر بینیش و پشت سرش نگران نباش
دختر منم داشت عزیزم بعد هروقت عرق میکرد قرمز میشد و خارش داشت بردم دکتر لوسیون بتامتازون داد استفاده کردم براش کامل ازبین رفت
من وسط پیشونی پسرم یه رد نازک اینجوری هست و پشت سرش هم همینجوریه از اول بود البته
سالمون پچز هست یا بوسه فرشته
دختر منم دقیقا همینو داره از دکترش پرسیدم گفت اصطلاحن بهش میگن جای بوس فرشته یا رد نوک لک لک طبیعیه و اینا😆😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.