دوستان برای ترک شکم چی بزنم خوبه بعد اینکه از کی باید شروع کنم

۱۱ پاسخ

من روغن ارگان زدم از همون اول سر دخترم اصلا ترک نخورد

من یه روز در میون روغن زیتون و کنجد و نرم کننده میزدم. خیلی کم ترک خوردم فقط زیر نافم یکی دوتا ترک خورد. واقعا پول نداشتم به کرمای عجیب غریبی که میگفتن بدم.

مال من اصلا ترک نمیخوره من روغن نارگیل اصل استفاده میکنم خیلی خیلی آب میخورم حتما بدنتو دهیدراته نگهدار

یکی تو همین گهواره این کرمو پیشنها داد راضی بود قیمتشم کمه ۳۰۰

تصویر

کرم ضد ترک موستلا خوبه

دکتر به من‌گفت با هرچی که میتونی و دوس داری چرب کن
پوستت که چرب باشه ترک‌نمیخوره

والا ب من گفتند روغن زیتون... منم انقدر شکمم با سین هام میخاره اما سعی کردم نخارونم... توکل ب خدا🌹

از الان بزن ولی بدون بیشتر بستگی به ژنتون داره

خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️ با هم مسیر رشد رو می‌سازیم🌱✌️
آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor

هیچی فایده نمیکنه برا منی که انقد حساس بودم همش چرب میکردم از ۱۸ هفته ترک خورد الان دیگ ول کردم

اسمشو خونه نیستم برات میفرستم

از الان شروع کن ب من دکتر از ۱۴هفته داد

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان فندوق🩷 مامان مامان فندوق🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه طلا مامان جوجه طلا هفته نوزدهم بارداری