من روغن ارگان زدم از همون اول سر دخترم اصلا ترک نخورد
من یه روز در میون روغن زیتون و کنجد و نرم کننده میزدم. خیلی کم ترک خوردم فقط زیر نافم یکی دوتا ترک خورد. واقعا پول نداشتم به کرمای عجیب غریبی که میگفتن بدم.
مال من اصلا ترک نمیخوره من روغن نارگیل اصل استفاده میکنم خیلی خیلی آب میخورم حتما بدنتو دهیدراته نگهدار
یکی تو همین گهواره این کرمو پیشنها داد راضی بود قیمتشم کمه ۳۰۰
کرم ضد ترک موستلا خوبه
دکتر به منگفت با هرچی که میتونی و دوس داری چرب کن
پوستت که چرب باشه ترکنمیخوره
والا ب من گفتند روغن زیتون... منم انقدر شکمم با سین هام میخاره اما سعی کردم نخارونم... توکل ب خدا🌹
از الان بزن ولی بدون بیشتر بستگی به ژنتون داره
خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️ با هم مسیر رشد رو میسازیم🌱✌️
آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor
هیچی فایده نمیکنه برا منی که انقد حساس بودم همش چرب میکردم از ۱۸ هفته ترک خورد الان دیگ ول کردم
اسمشو خونه نیستم برات میفرستم
از الان شروع کن ب من دکتر از ۱۴هفته داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.