نظرتون راجب کاپ قاعدگی چیه پیشنهاد میدین بخریم ؟

۴ پاسخ

من دارم ۶ سال عالیه یعنی با پد عذاب می‌کشیدیم الان دیگه راحتم حتی نمیتونم پد رو تحمل کنم

عاااالی
هیچ نمیفهمی پریودی

بدم میاد

تا ابد عالی

سوال های مرتبط

مامان Nihan💓 مامان Nihan💓 ۱ سالگی
مامان نیلا‌❤️ مامان نیلا‌❤️ ۱۲ ماهگی