خانومها نظرتون راجب قیمت پوشک چیه؟

۱۳ پاسخ

نظرم اینه هر بار ک میرینه ۳۱ تومن میفته😅

نتیجه میگیرم بچه نیاریم

نظر ما مگه مهمه ؟

من برا پسرم از باسلام پوشک دائمی سفارش دادم هفته ی بعد میرسه ، شرایط جنگیه معلوم نیست چی پیش میاد

من بعضی ساعت ها کهنه و شورت گره ای میبندم..اولا یجوری بود.نشتی میداد..الان نه نشتی هم‌نمیده اصلا

دوباره گرون شد ؟ آخرین بار هانیز سایز چهار ۳۴ تایی ۵۳۰ بود ..... از شروع جنگ اصلا نرفتم خرید

فعلاً نمیتونم نظری داشته باشم چون هنوز قیمت جدید نخریدم!
قیمت شیرخشک هم افزایش داشته متاسفانه

نظری ندارم فقط میدونم پسرم داره میرینه تو پول ها شوهرم😅ولی خیلی گرون کردن کثافت ها

نظر نداریم آیا فردا زنده باشیم یا نباشیم

نظرخاصی نداریم😂😂فقط مجبوریم

نظر‌ مساعدی در مورد قیمت همممممه چی ندارم😐

گرونی کمر شکسته

پدرمون رو در میاره

سوال های مرتبط

مامان فنچول🫀👶 مامان فنچول🫀👶 ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۲ سالگی
مامان قندو نبات مامان قندو نبات ۱ سالگی
مامان Nihan💓 مامان Nihan💓 ۱ سالگی
مامان نیلا‌❤️ مامان نیلا‌❤️ ۱۲ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۱۴ ماهگی