نظرتون راجب اسم دلماه چیه؟؟؟؟

۷ پاسخ

دلوین بهتره

آلماه قشنگ تره و ساده تر

از نظر من سنگینه

خیلی قشنگه ولی متاسفانه ه اخرشو خوب تلفظ نمیکنن بقیه

اِلماه شنیدم

خب هرکی یه سلیقه ای داره من زیاد خوشم نمیاد راستش

قشنگه‌اما یکم انگار سخت تو دهن میچرخه

سوال های مرتبط

مامان فنچول🫀👶 مامان فنچول🫀👶 ۱ سالگی
مامان قندو نبات مامان قندو نبات ۱ سالگی
مامان Nihan💓 مامان Nihan💓 ۱ سالگی
مامان هلنا و تودلی🫀 مامان هلنا و تودلی🫀 ۱۷ ماهگی
مامان ماهلین وتودلی مامان ماهلین وتودلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۱۴ ماهگی